درآمد اینترنتی راحت و سریع

درآمد اینترنتی راحت و سریع

معرفی بهترین سایت های کسب درآمد از اینترنت
درآمد اینترنتی راحت و سریع

درآمد اینترنتی راحت و سریع

معرفی بهترین سایت های کسب درآمد از اینترنت

آموزش ساده و سریع باز کردن حساب ارزی پایر / payeer

آموزش تصویری افتتاح حساب payeer 


برای افتتاح حساب پایر / Payeer ابتدا باید به سایت payeer.com وارد شوید.

سپس لازم است مطابق تصویر، در محل مشخص شده، آدرس ایمیل / جیمیل خود را وارد کرده و کد امنیتی را ثبت نمایید و در آخر ساخت اکانت را انتخاب کنید. (Create Account)

 

 

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد


تایید آدرس ایمیل


در این مرحله در جهت تایید اکانت ساخته شده، پیامی به ایمیل شما ارسال می شود که لازم است کد دریافتی را در قسمت نشان داده شده وارد نمایید.


آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد


در مرحله بعدی نام کاربری و رمز عبور، برای شما به نمایش در می آید که می بایست آن را ذخیره نمایید و نگاه دارید. سپس گزینه بعدی را انتخاب کرده و به حساب اکانت Payeer وارد شوید.

هنگامی که ساخت اکانت پایر انجام شد، لازم است که اطلاعات اکانت خود را نگهداری نمایید تا بتوانید در زمان های بعد، بدون هیچ ایرادی وارد شوید. برای حساب های اکانتی که وریفای نشده باشد، میزان تراکنش در روز، تا میزان دوهزار دلار می باشد.

توجه داشته باشید که اطلاعات حساب Payeer ذخیره شده تا به آسانی بتوانید در نوار سمت چپ این سیستم ، به بخش های مهمی همچون Balance ( میزان موجودی )، Transfer (انتقال وجه)، History (تاریخچه تراکنش)، Exchange (تبدیل کردن پایر به ارزهای دیگر) دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنید. ضمن آنکه خدمات پرداخت آنلاین پایر از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می کند.


نحوه شارژ حساب payeer


در صورتی که تصمیم دارید حساب پایر خود را شارژ نمایید لازم است که گزینه Deposit را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که روش های مختلفی برای شارژ حساب و افزایش موجودی در این حساب وجود دارد. این امکان وجود دارد که با استفاده از ارزهای دیجیتال حساب خود را افزایش دهید.

یا آنکه از سایر سرویس های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی، پی پال یا وب مانی استفاده کرده و شارژ حساب خود را انجام دهید. 


برداشت پول از payeer


در صورتی که تصمیم دارید از حساب پایر خود برداشت داشته و یا وجهی را انتقال دهید، لازم است که گزینه Transfer را انتخاب کرده و در این بخش، از حساب Payeer خود به هر حساب دیگری، انتقال پول داشته باشید. توجه کنید که برای ثبت آدرس دریافت کننده پول، می توانید آدرس gmail، اکانت payeer یا حتی تلفن شخص گیرنده را ثبت نمایید. 

همچنین سیستم پرداخت آنلاین پایر، برای انتقال وجه برای هر یک دلار، یک دهم دلار دریافت کارمزد دارد. از سویی دیگر این امکان را دارید که برای ترید از امکانات سیستم پایر استفاده کنید. بنابراین با انتخاب گزینه Trade خواهید توانست خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید. در این بخش، برای کاربران، امکان چت وجود دارد و به آسانی می توانند با انتخاب گزینه های قرار داده شده، معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهند.


تبدیل ارز در پایر 


در صورتی که نیاز دارید برای تبدیل ارز در حساب پایر اقدام کنید، می بایست Exchange را انتخاب کرده و با مراجعه به امکانات آن ، اقدامات مناسب را انجام دهید. ضمن آنکه به دلیل پشتیبانی عالی پرداخت الکترونیکی پایر، در صورت هر گونه اشکال و مساله ای، می توانید با بخش پشتیبانی این سیستم ارتباط گرفته و تیکت ارسال کنید.

سیستم پرداخت آنلاین پایر Payeer از ارزهایی همچون دلار، یورو و روبل پشتیبانی می کند. همچنین ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین نیز تحت پشتیبانی این سرویس پرداخت بوده و شما می توانید حساب خود را با یکی از این ارزها، شارژ کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد